شرایط خدمات / سرویس ها

داشتن ثبات در سرویس‌دهی یکی از مهمترین پارامترهای یک خدمات‌دهنده‌ی میزبانی وب است. داشتن ثبات در کیفیت سرویس‌های ارایه شده بدون وجود قوانین روشن که حافظ منافع تمام استفاده کنندگان از خدمات باشد امکانپذیر نخواهد بود. دلتا وب قوانین کاملی را با نام “شرایط استفاده از خدمات دلتا وب” آماده نموده است، پیروی از این قوانین ضامن ادامه‌ی خدمات‌دهی با کیفیت در دلتا وب خواهد بود. برای تسریع در امور در زیر چکیده‌ای از “شرایط استفاده از خدمات دلتا وب” آمده است، مطالعه‌ی این متن به شما در آشنایی با این قوانین کمک میکند ولی توصیه میشود متن کامل “شرایط استفاده از خدمات دلتا وب” را مطالعه نمایید تا از وظایف دلتا وب و حقوق خود مطلع گردید ( دانلود متن کامل شرایط استفاده) .

۱- کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود‬ ‫شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی و تاییدیه شماره تلفن ثابت برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با‬ ‫کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به دلتا وب می باشند. در صورتیکه دلتا وب، در هنگام تکمیل‬ ‫فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از‬ ‫آن حق دریافت این مدارک همواره برای دلتا وب محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر‬ ‫به دلتا وب، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات‬ ‫مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود.

۲ – خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم‬ صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پورتال کاربران می کوشد. دلتا وب حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید.‬ دلتا وب حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.

‬۳- روش ارتباطی مستند دلتا وب با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پورتال‬ ‫پشتیبانی که از طریق حساب کاربری وی در پورتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود و روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پورتال پشتیبانی با دریافت شماره‬ ‫پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.‬

۴- قوانین دلتا وب تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه دلتا وب و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، دلتا وب حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می داند ونسخه قوانین بروز شده را از طریق لینک به صفحه شرایط استفاده از خدمات در وب سایت دلتا وب در دسترس عموم خواهد بود.

۵- ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دوسرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که به صورت خودکار توسط پورتال کاربران محاسبه می گردد.

۶-دلتا وب حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد دلتا وب موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت دلتا وب، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

۷- حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای دلتا وب که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است :

-ثبت دامنه ۳ روزِ کاری
-سرویس میزبانی ۲ روزِ کاری

۸- در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به دلتا وب اعلام نموده و دلتا وب موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت دلتا وب صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

۹- دلتا وب مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها (application ها) ویا برنامه های مورد استفاده خریدار مانند و نه محدود به پورتال‌ها، سیستم های وبلاگ و مدیریت محتوا و امثال آنها، ندارد.

۱۰- دلتا وب موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. لیستی از فعالیتهای غیرمجاز در زیر آمده است، این لیست تنها بصورت نمونه بوده و فعالیتهای غیرمجاز، محدود به این لیست نخواهد بود :

-استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حقوق معنوی موسوم به CopyRight ایران و بین المللی.
-نصب ویا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .
-ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند و نه محدود به فایلهایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می گردد.
-خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
-استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویسهای دیگر دلتا وب و سایر خریداران گردد.
-وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری.
-ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spamcop یا سایتهای مشابه ، دیتاسنتر محل قرارگیری سرور و یا بررسی تیم فنی دلتا وب می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
-ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰۰ ایمیل در روز و ۲۰ ایمیل در ۱۰ دقیقه مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیلها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته (OPTIN) و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد(Unsubscribe link)).
-گزارش فنی دلتا وب و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون دلتا وب.
-عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد)
-انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات دلتا وب به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
-استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث.
-عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.

۱۱ -دلتا وب در تعرفه ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویسهای دلتا وب برای عموم سرویسها در تعرفه درج شده است . لیکن موارد زیر نیز باید در نظر باشند :

-حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱٪ در بازه زمانی ۱ دقیقه
-حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی ۳۰ مگا بایت -حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج در تعرفه
-حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
-حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی ۲ مگابیت در ثانیه

۱۲ -خریدار موظف است که کلیه قوانین دلتا وب و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، دلتا وب حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر دلتا وب می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

۱۳- دلتا وب معادل ۷ روز تقویمی از زمان خرید دارای گارانتی برگشت پول بدون شرط تنها برای سرویس میزبانی وب(اشتراکی) خود می باشد، از اینرو پس از این زمان، گارانتی به سرویس میزبانی خریدار تعلق نمی گیرد.

۱۴-ارائه خدمات پشتیبانی در دلتا وب بر مبنای پورتال پشتیبانی و به صورت ۱۰ ساعته و شش روز هفته می باشد.

۱۵-امکان نصب و تغییر نسخه هیچ نرم‌افزار، ابزار و بسته‌ای بر اساس درخواست خریدار و برروی سرویسهای میزبانی اشتراکی وجود ندارد.

۱۶-از آنجا که دلتا وب ثبت و تمدید دامنه و انتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی و یا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه دلتا وب نخواهد کرد.

۱۷-عودت وجه پس از ثبت دامنه توسط دلتا وب امکان پذیر نمیباشد.

۱۸-دلتا وب تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته و دلتا وب مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.

۱۹-دلتا وب مسئولیتی در قبال تمدید دامنه‌هایی که تا ۲هفته پیش از انقضا تمدید نشده‌اند نخواهد داشت.

۲۰-دلتا وب تنها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سرویس اشتراکی مشتری می گردد مسئول پشتیبانی فنی سرویس بوده و البته در صورتی که بروز مشکل به خاطر سو عملکرد خریدار باشد هزینه پشتیبانی طبق فاکتورهای IDC و سرویس “مدیریت سرویس” از خریدار اخذ خواهد شد.

۲۱-توافقات خاص تنها به صورت کتبی و با مهر و امضاﺀ مجاز دلتا وب معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است .
(بند ۲۶ مکمل این بند خواهد بود)

۲۲-به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، فایلها، بانکهای اطلاعاتی و ایمیلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از فضای هاست خود نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و دلتا وب در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۲۳-نحوه پرداخت در پورتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.

۲۴-به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.

۲۵-دلتا وب هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطرار مانند و نه محدود به بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی دلتا وب تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد اضطرار موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطرار خواهد بود.

۲۶-با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت دلتا وب یا پورتال مشتریان خریدار قوانین دلتا وب را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

۲۷-سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و دلتا وب هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

۲۸-عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین دلتا وب نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از دلتا وب نمی باشد.